Bijna zover - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Femke Gastel - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Femke Gastel - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Femke

25 Juni 2009 | Nederland, Roosendaal

Hey allemaal,

Het is bijna zover, morgen om deze tijd zit ik op schiphol te wachten om naar Zwitserland te vliegen.
Voor degene die het willen weten:

26-06
Amsterdam 13.10 - Basel 14.40, vluchtnummer LX707
22-08
Basel 14.35 - Amsterdam 16.10, vluchtnummer LX 706

Over het gastgezin weet ik nu dat ze 1 zoon en 2 dochters hebben. Daniel woont nog thuis, de andere komen in het weekend. Ze hebben geitjes, runderen, 2 koeien, 1 hond, 3 katten en 5 ponies.
Het voelt een beetje raar om weer weg te gaan, maar ik heb er wel zin in om weer in een ander land te zijn :)

Ik hoop dat ik snel meer informatie en foto's heb. Groetjes aan iedereen.

xxx Femke

  • 25 Juni 2009 - 10:00

    Ingrid:

    Hoi Femke
    Laatste uren in het Nederlandse. Bedankt nog voor de lekkere broden die je gebakken hebt. Papa en ik hopen dat je hele leuke werkweken hebt in het Zwitserse en dat je ook veel plezier kunt beleven bij en met je gastgezin. Een dikke knuffel voor onderweg.

  • 25 Juni 2009 - 16:06

    Jhon En Nienke:

    heys meis ,

    we hopen dat je een leuke tijd hebt daar en als er wat is je kan altijd bellen ik neem aan dat je dan belt met skype mail ons je skype naam nog eens voor de zekerheid dan weten we dat we de juiste hebben .
    verder wensen we je een zeer leuke tijd .

    we zullen je missen
    groetjes jhon en nienke

  • 25 Juni 2009 - 20:01

    Rinus En Ria:

    Hoi Femmie,

    Als je dit nog leest voor je gaat.
    Een hele fijne reis.
    En een leuke tijd wensen wij je toe.
    We horen wel van je.

    Doei, geniet er van.

    Groetjes Rinus en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Femke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 52968

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 30 Juni 2016

Aberdeen

11 September 2009 - 13 Januari 2010

Stage Zuid-Afrika

26 Juni 2009 - 22 Augustus 2009

Zwitserland zomer 2009

12 Juli 2007 - 15 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: